LISTA!

JAg har letat överallt, okej, bilddagboken och en blogg till, men i alla fall, INGA ROLIGA LISTOR
Tillslut fick lisa rycka ut, som hon gör som oftast, och gav mej denna...vem blir jag, man, kvinna, eller transa? 


                    KILLISTAN   

[ ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?


[x] Ätit en blodig stek?
             [ ] läst en biltidning


[ ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?


[ ] Lovat att ringa dagen efter och struntat i det?


[ ]  Skött grillen under en grillfest?


[ ] Läst en bok av Jan Guillou?


[ ] Läst ett nummer av Slitz?


[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känna sig uppskattad?


[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza

[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert?


[ ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?


[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?


[x] Diskuterat bröst


[ ] Gjort lumpen?


[ ] Läst Nick Hornby?


[ ] Känt mig nödgag att bräcka någon i armbrytning?


[x] Känt mig häftig av att åka jättefort i en bil?[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?


[x] Lagat någonting på egen hand?


[ ] Skrikit ''kom igen nu gubbar'' på en fotbollsplan?


[ ] Tävlat i att dricka öl?

 5 KRYSS

                        TJEJLISTAN 
 
     [x] Sett ett avsnitt av ''Sex and the city''?


       [ x] Sett två avsnitt av ''Sex and the city''?


           [x] Känt mig sugen på en kopp te?


        [ ] Gjort något romantiskt på eget intiativ?


          [x] Blivit arg utan anledning?


          [?] Gråtit över 9 fyllda år?


           [x] Brytt mig om H&M val av modell?


              [x] Kramat en kille?

                  [x] Dansat?


                [ ] Köpt en hårfön?

 [x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?


[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?


[x] Pratat känslor?


[x] Tänkt på att matcha mina kläder?


[ ] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?


[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?


[x] Funder på namn åt mina barn?


[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?


[ ] Druckit Cosmpolitan?


14 kryss, om jag räknat rätt...JIPPI, jag är av tjejkön XD (fast transka skulle varit coolare)

pussar/ moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback