SLUTA! JAG HATAR MODEBLOGGAR

Sluta genast att köpa hängselklänningar med fickor TACK. Det var JAG som skulle ha fick-klänningen, och tjoff går alla bloggare och köper och lalala så man blir helt jävla utled på dom! Där kan man tala om SÖNDERHYPNING.
GAHHH ibland önskar jag att modebloggsfenomenet aldrig hade uppkommit, livet skulle vara så mycke enklare ibland utan dem. Alla fina saker skulle inte ta slut direkt bara för att någon råkar blogga om dom. Allt skulle inte bli så överhypat och alla skulle inte gå omkring i LIKAFUCKNGDANA KLÄDER.
Enda modebloggarna som duger är
Moderniteter och Hanna Fridén, som i alla fall är inspirerande och har något intressant att säga.

Lisa

ps. HUR I HELA HÄLSNINGLAND KUNDE ENGLAS SHOWROOM VINNA BLOGGTÄVLINGEN? HON KLÄR SIG LIKADANT SOM ALLALLALLALLALLA. Vi kör en lek, gissa englas outfit. Jag gissar på: mörka stuprör - acne, vitt ribbat linne - American Apparel, grå tunika - asos, jordgubbshalsban - kenneth jay lane. Eller? Så ser hon och alla andra modebloggare väl ut varenda dag.

FY FÖR TRÅKIGA KLÄDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback