Sommarlov, solen lyser skönt, sommarlov, gräset är så grönt...nananana

Idag kändes det nästan som sommarlov, samma lättsamma, varma känsla smög sej på då moi, bloggägare nr2, och sara och alina åkte in till Old town of Sthlm, lade oss på kajjen, och glassade...(vi gav också varrandra olika opassande smeknamn, vilka jag kanske inte ska sätta i tryck på denna sida)
Men, hursomhelst, där låg jag och lyckades nästan lura mej själv att det var sommarlov, åttan påttan var över, och vi hade tio långa lediga veckor framför oss...jag hade nästan lyckats, då jag kom på att vi ska till skolan i måndag, och tisdag, och onsdag..och åtta veckor till ska vi plågas, innan vi släpps på grönbete igen.
Men, jag bestämde mej för att börja planera redan nu, och som den sanna konsumeraren jag är, börjar jag tänka i KLÄNNINGAR:
jag vet att jag har sagt att jag tycker det är löjligt att alla börjar med det bara för att det blivit modernt, jag hävdar inte något annat, men jag måste säga att jag blivit förtrollad av vad ett litet tygstycke kan göra...

Här är tre klänningar och en kofta (för ljumna kvällar att ha ovanpå klänningan, när man går längs havet i solnedgången och viden fladdrar i ens hår och man känner sej sådär Graciös, som jag aldrig gör)
alla är från mintandvintage.se- och sorry över bildkvalitet, inte den bästa...är lite suddigt, menmenimage33
BY MOEY


Kommentarer
Postat av: Hilda

jag älskar den hemsidan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback