Den svarta synden

Svart är tråkigt.
jag måste säga att jag tycker det. Visst, en snygg svart skinnjacka eller svarta jeans eller svarta leggings, som jag överanvänder, är snygg, bra och praktiskt.
Men bara svart?
Jag menar, skälet till att jag tycker om att shoppa och ha fina kläder är för att jag blir glad och upppiggad av dom.
Och jag tycker att alla som yrkar på svarta kläder bara säger "det går aldrig ur tiden."
Och? Är det inte roligare att ha nåt som man själv tycker är vackert, och att det kanse inte är the colour of the season, än att man går runt i svart bara för att man är lite rädd för att sticka ut?
Visst, svart är himmla classy ibland och så, men kul kan jag inte förstå hur nån kan tycka det är.
But maybe thats just me?
puss moa



en rosa tjol att bli Glad av

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback