Mina samlade verk

Okej, här är lite smått och gott jag hittade och som ni inte kan driva med mig för mycket för, här är en dikt, eller vers eller ramsa eller vad man ska kalla det, jag vet inte när jag skrev den men jag skulle gissa att den inte var helt serriöst; 

                                           Jag tycker du är jättesöt.
                                      Men jag vill inte lägga in en stöt.
                                       Jag hoppas du blir kär i mig.
                                         Så slipper jag charma dig.
                                  Jag orkar inte flrita, le och skratta.
                                               Jag är en jävla kratta. 
                                                     På allt sånt.

Haha, jag gillar speciellt slutet, där är väldigt abrupt. Dessutom diggar jag alla dessa punkter överallt, och att i orinalversionen var den skriven i turkos snirklig text som jag säkert tyckte var väldigt snygg i typ, femman sexan?

Nej, nu var det slut på sagustunden för denna dag! Ha de! PUSS
//moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://christelsviewoflife.blogg.se

2007-12-10 @ 21:24:12
Postat av: sara

fan va bra:P, fast det är väll lite så det kan va...

2007-12-11 @ 18:05:25
Postat av: lisa

ja. men allvarligt. slutet är perfekt, slut ska vara abrupta helt klart!

2007-12-13 @ 22:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback