Listan

JAg har kommit på svaret till mitt eviga listskrivande...jo nu under min lååånga paus (som berodde på en störd dator och en mamma som var för lazy för att lämna in den...) I alla fall, då upptäckte jag, att även om jag inte skriver listor så går jag och tänker i mitt huvud. Jag strukturerar upp saker helt enkelt (ska komma från nån som har G i matte höhö)
Så det är ju nästan lika bra att jag skriver ner dom här i bloggen, så mitt huvud inte blir överfullt eller nåt...


                             DET BÄSTA  (den rimmande versionen) 

                1: Med en dvdbox är du always the fox 

               2: hembakta bullar gör att pengarna rullar (om du tar betalt altså...jag föredrar att äta dom själv) 
               
              3: med ett läppcerat slipper du verka desperat  (dina läppar ser så härligt kyssta ut förstårdu) 

                                                             TO BE CONTINUE   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback