SPORTLOV

Nanana...SPORTLOV! Äntligen, efter hur många ändlösa lektioner i matte och no och allt möjligt tråkigt, så är det här, da sportlov.
Och jag ska som vanligt upp till dalarna, så mej kommer ni inte höra av, jag ska sitta i en (i och för sej ganska stor...men vi är många personer id den) stuga, äta farmors feta mat, gå lång-promenader med farfar där han berättar att han minsann var bäst i sin klass på engelska, lyssna på mina småkusiner som pratar om hamstrar och family guy och yogio, men missförstå mej rätt, jag gillar det, 
 Det är en vana, ja, jag skulle till och me kalla det en norm, att spendera sportlvoet som den riktiga familjevän man är, och det är alltid en meter snö, och det är ont om varmvatten för dom snålar med oljan, och vi äter smöriga popcorn och leker konstiga ordlekar, but hey,
I'm loving it .

//MOE

ps. lisa, det var ju bra att du har hittat en billig drog, för en sparråtta som dej skulle väl aldrig lägga pengara på nåt som inte var runt och silvrigt och hade ett hål i mitten,,,:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback