Lista

Jag önskar att jag kunde komma på nåt annat än listor, men det kan jag inte. 

                                                BYBY- LISTAN

Uberblondering

Verkar liksom inte vara inne hos fjortisarna ens, så, jag antar att det är skjukt ute.

McDonalds 
Nu när dom förbjuder resturangerna i New York att servera transfetter (very much of that in pommes frittes...) så blir det väl bara en tidsfråga innan Sverige gör det, och då är det hejdå med vår trevliga vän McDonken.

Guld
Nej, för i vår ska det tydligen vara silver, och grått till det, verkigen....nytänkade :/
Jag har liksom inget emot silver eller grått, men är det inte så mkt roligare med guld?
Dessutom passar jag bättre i det, så det skulle vara trevligt om dom inte slutade sälja det i varje butik bara därför, vilket tyvärr brukar hända så fort Ebba von Sydow har satt det på sin utelista.

Wook
Jag vet liksom inte arför jag fått för mej detta, men det värkar som alla Svensson-familjer har slutat göra wook, har wook-pannan gått sönder månne? Nejmen, nu är det väl sushi i dom svenska folkhemmen som gäller, dyra grejjer, svårlagat, tar jävligt lång tid och är faktiskt inte gott, men men,
trender kommer och går, men moa består
(och det där måste jag säga är det fånigaste uttrycket som finns, så jag vet liksom inte ens varför jag skrev det)

// moe in da mtfk flow


Kommentarer
Postat av: Alle

mtfk?
/by Alle kalle balle valle ralle

2007-01-04 @ 10:56:10
Postat av: Alle

vi gör wook. :) hare.

2007-01-04 @ 10:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback