Sick and tired...

Altså, nu är jag sjuk, tre dagar kvar på lovet, jag har liksom gjort nada kulturellt (det brukar jag ju inte annar sheller men är det inte vad lov är till för typ) inget fysiskt, utom sprungit en gång, två km, sen ramlade jag på en isfläck och fick halta mej hemåt. (och en fasansfull ågng då jag fick den befängda idéen att ge mej ut innan jag hunnit äta frukost, jag lovar, efter en km var jag redo att ta till tårarna, så trött var jag...)
Men vart jag vill komma är, att under det här lovet har jag åstakommigt:

* Ätit en massa julmat och ännu mera godis och kakor

* Gått så mycket på stan att jag kommer spy om jag ska traska götgatsbacken upp och ner något mer det närmaste halvåret

* tittat på väääldigt mycket Sex and the city....

* sovit typ dubbelt så mycket som min kropp kräver, vilket bara leder till en sak....ännu mera trötthet.

Och så går jag och blir sjuk- det var ju liksom nu jag skulle ta tag i allt som jag inte hunnigt ta tag i, jag skulle ju göra det där kollaget, ta massa snygga bilder att lägga upp på bloggen och på
www.bilddagboken.se  och en massa annat sånt trevligt.

Men men, jag får väl göra allt det där nästa lov, om jag pallar....

//moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback