Svar på Moas inlägg

Man har ju både och förstås :D Min outfit i dag: svarta stuprör, vit tee, svart klänning. Och tänk. Jag är både jeans- och kjoltjej. Det funkar. Och sen om det bara blir kjol som gäller kan man ju alltid ha jeanskjol?

Och Moa, du ger mig allmost dåligt samvete. Vill ni veta hur mycket jag har tränat detta lov? NADA. Ingenting. Över huvudtaget. Men jag skyller på att jag har varit sjuk. Den undanflykten funkar bra ända tills jag är tillbaka i hallen och kollapsar efter fem armhävningar. Wonderful :)

Lisa


Kommentarer
Postat av: sara

du har ju vart å simmat;P

2007-01-07 @ 11:57:52
Postat av: Lisa

ja just det ja. det har jag glömt. men det var ju inte ens jobbigt..

2007-01-07 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback