Jag har inget liv

Jag har insett en hemsk grej. Att jag verkligen inte har något liv.
Den tid jag inte är i skolan ägnar jag framför datorn, på träningen, framför grey's anatomy, eller kanske någon gång då och då, när jag orkar, hemma i någons soffa och trycker i mig rulltårta.
Det spelar ingen roll om jag har träning klockan tio på en lördag, för i mitt liv finns ingenting som heter fredagsplaner.
Det spelar ingen roll om jag måste passa min lillebror, jag ska ju i alla fall bara äta mellis och sedan åka direkt till träningen.

(Fast jag insåg just en till sak. jag kanske har ett liv ändå. Ett som består av skola, dator, gymnastik, kompisar och grey's anatomy, bara inget fredagspartajande. hejdå från lisa)

Kommentarer
Postat av: Alex

Aboew... fett trisst! Sj har jag skit kul varje dag, soft me kompisar 24/7 :) Skulle behölva träna, men jag klarar mig utan 6-pack >.< Hare

2007-06-01 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback