Sommarlov för nionde gången

Ujujuj. Man börjar ju få på rutin på det här nu.
I dag gick jag för nionde gången upp ganska tidigt fast det var sovmorgon, jag satte för nionde gången på mig mina nystrukna avslutningskläder, gick för nionde gången ut och plockade blommor till lärarna (nedrans, syrenerna hade blommat över så det blev tyvär  ingen nionde gång med dom) och, för nionde gången gick jag till skolavslutningen överrumplad över hur djävulskt fort ett läsår går.
Så nu har man alltså gått ut åttonde klass.
Herre gud, om några månader är jag en av dom där som jag tyckte var så stora och läskiga.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Tid går så läskigt fort.

Men nu jävlar ska det sommarlovas, TJITJING FRÅN LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback