Duktigsjukan

I går fick jag tillbaka mitt So-prov. Jag fick vg-, och vg var max.
Det var inte trovärdigt att skriva att Jesus var ett psykoffer, det skulle absolut inte funka på gymnasiet.
Och tjoff är mitt självförtroende nere i fötterna.
Vg- är bra om Vg är max. Men det vill inte mitt huvud förstå. Nä jag går runt hela dagen och känner mig sur och dålig. Bara för att min lärare inte tycker det jag har skrivit är bra en gång, så tror jag att jag suger i det ämnet.
Vissa skulle bli överlyckliga för vg-. Jag är otacksam. Jag har haft det alldeles för lätt i min skoltid hittils. Jag måste fatta att jag inte kan vara bäst alltid, jag måste kämpa ibland jag med. TITTA DÄR KOM JU PRESTATIONSÅNGESTEN LÄGG NER LISA

Jag lider helt klart av duktigsjukan.

[lisa]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback