Jag är en äkta storstadsmänniska

Kollade just på Masjävlar som gick på tv (hade faktiskt inte sett den förut, fast jag har typ sett noll filmer så det var väl inte så ovanligt)
I alla fall, det bara slog mig hur förskräckligt, ofantligt glad jag är över att jag lyckades bli född i Stockholm och inte någon liten äcklig småstad/by uppe i Norrland. Jag tror jag skulle dö. Jag dör nästan här för att jag inte får komma i ut världen, och tänk då om jag hade bott långt ute på vischan? Jag vill inte ens tänka på det.
Aldrig ska jag bo i en villa med hel-furu-inredning och gårdsplan med tillhörande skoter och gris. Det räcker med en vecka om året i Jämtland. Ica i Klövsjö är bara sorgligt på något sätt. Små halvöde byar är sorgliga.

KORT SAGT: Jag älskar Stockholm och jag är en äkta storstadsmänniska. TaCK OcH HeJJ från LIZZZzzzz

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är inget fel på Norrland!! haha! men jag är nog också glad att jag är född i stockholm.

2007-03-20 @ 19:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback