lista hehe

snodd från Sofia.

Din handväska
·Anser du att du behöver använda handväska? Ja
·Vad har du i din handväska just nu? diverse skolpapper, en apelsin, Jane Eyre, Harry Potter and the halfblood prince, gympakläder, plånbok osvosvosv
·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil? typ gamla hembrev från skolan? XD
·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan? böckerna (Jane Eyre och Harry Potter). jag tänker alltid att jag ska ha dom med mig IFALL jag skulle vilja läsa. men jag läser ju aldrig i dom.  (skolarbete vettni)
·Finns det någonstans du inte tar med dej handväska? på lektionerna... annars måste jag typ alltid ha den att förvara plånboken i, och har jag med mig en väska kan jag ju alltid ha lite mer saker i den. typ haha


lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback