Herregud jag är glad igen

Jag är glad igen!
Glad glad glad, normalt, vanligt, moa-glad.
Jag har inte varit det på länge, varrierande anledningar, men nu, livet går framåt igen! Och snart är det sommar och sol och bad och jag slipper denna förort och allt är frid och fröjd. Okej, en lista,
 
                                                    fem saker som gör mej glad: 


                           ATT JAG HAR HITTAT VÄRLDENS SNYGGASTE KLÄNNING PÅ INDISKA 

 
              ATT SNART SLÅR SYRENERNA UT OCH INGET SLÅ DET, SYRENER ÄR NOG MIN FAVORITBLOMMA

    ATT JAG HAR SLUTAT BIKINI-ÅNGESTA OCH TÄNKER FANIMEJ INTE TÄNKA ATT JAG SER FET ELLER BLEK UT 
                                            I  NÅGON ÄNDA BIKINI JAG PROVAR PÅ I ÅR. 


               ATT I MORGON HAR VI RUGGBY PÅ GYMPAN OCH DÅ SKA JA RUGGBYA (hur böjr man det egetligen)                                                                     ALLT VAR JAG ORKAR
                                    (klockan åtta på morgonen i och för sej, men i alla fall, jag är intre depressed, jag är GLAD) 

                    
                                                              SNART ÄR DET SOMMAR HOHOH


Kommentarer
Postat av: lisa

härligt alltså. det kommer väl sen, när sommarlovet börjar. då är det bara att pusta och vara lycklig igen

2007-05-08 @ 17:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback