JUL

Jag längtar ohejdligt efter julen. Ljusen, värmen, det röda och lussekatter (jag tror jag ska baka lusse-sniglar i år istället, mkt godare...) och sen alal julklappar! Både att ge och och få (fast mest få, jag är fortfarande ett barn)

Och snö! Massa snö, horder med snö som VÄLLER ner från himmlen.

Okey, det är ju två månader kvar, men, som en liten preewiew (och det stavas Ej så)


 Röda strumpor varje dag!
Då är det julfeeling, fast på liten nivå, inte så många ser ju ens strumpor liksom, men man VET att dom är där :P

Snö på flaska!
Ska jag spruta på mina mönster, dörrar, golv och tak, mera fejksnö till folket!

Storbak!
Jag ska ha ett massivt bak hemma hos mig, som MOI håller i, med lusse-sniglar, pepparkakor och lite knäck och sånt klet.

puss alla tomtar från tomtenissen moey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback