Lisa Stenberg Svärling

På egen begäran (och självklart för att jag vill skriva om henne) Kommer här ett inlägg om Lisa, inte bloggägare nr2- lisa-fisa, utan Lisa (även känd som ss, men jag försöker sluta säga det, har nämligen snappat upp att det var en nazistisk rörelse....)

jag och Lisa lärde känna varrandra i sexan, och jag kommer faktiskt inte ihåg riktigt hur eller varför.
Man kan ju undra, eftersom jag var en liten blyg flicka som inte direkt öppnade munnen om hon inte behövde och Lisa var klassens pratkvarn.
Men, bekanta blev vi, och det första minnet jag har av Lisa är hennes röda vinterjacka i sexan (tror jag?) och när vi åkte tillsammans till STAN (skanstull) för första gången, och vi gick till möbelbutiken hennes pappa jobbade i och hämtade pengar för att äta på McDonalds. Jag måste säga att det är ganska typsikt oss två, McDonalds altså.

Tja, sedan har det bara rullat på, och Lisa är min skvaller-vän nummer ett, och även min mat-vän, förvånandsvärt få av mina kompisar har upptäckt matens fantasm. Utom jag och ss då.

Tyvärr har jag ingen bild på henne på den här datorn, men jag kan ju tala om att hon är väldigt söt.

Pussar moa

Kommentarer
Postat av: Lisa

deeeet ärr jag det :D men ajg kan ju bara medela att ajg inte är medelem av någon nazistisk rörelse av något slag, utan bara i ågesta ridklubb, och såklert berrasblogg.blogg.se fanclub.
kyss och smeeeek!!

2007-12-04 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback