long

Japp. Så här länge var det roligt med snö, knästrumpor och superstor halsduk. Alla mina julkänslor är som bortblåsta, jag är klar med glöggen och lussebullarna. Jag vill ha sommar så innerligt att jag är beredd att skippa både min födelsedag och julafton. Springer runt i huset med vidöppet fönster och sjunger Idas sommarvisa, längtar till skolavslutningen. HEJDÅ B-HAGEN LIKSOM!
Mamma berättade just att vi hade bokat en fjällstuga vecka tretton. Jag vill inte ens tänka tanken att det ska vara vinter enda fram till dess, minst. Det är ju helt. det finns liksom inte på kartan!
Vem uppfann egentligen att detta underbara land  ska ha en så förbövelens lång vinter? Sommaren uptar ju egentligen bara en fjärdedel av året, och resten är endast en lång väntan, det är ju helt rubbat.

Nä fy bubblan, nu tror jag minsann att det ska bli sommarlayout här på berras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback