När man...



...Känner sig som en uppsvälld elefant- och inte har lust att göra något alls, utom att möjligtvis äta choklad
 (girlz, you know what I mean...)  SÅ kan dagen verka ganska grå.
Och man börjar tänka på alla dessa existensiella frågor som virrar omkring i kosmos och man blir inte klokare hur många timmar man än lägger åt dessa funderingar.
Dessutom orkar man inte masa sig ner i  källaren för att ta sig en välbehövlig dusch innan man drar ut och träffar folk. Vilken just nu känns otroligt oöverstigligt jobbigt.
Men men, bättre tider kommer.
Och tills dess sitter jag på min rumpa här framför datorn och dricker glögg i min stora röda halsduk och gottar mig åt att jag FÅR känna såhär.
I alla fall några timmar till.
puss moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback