Depp-dag


Detta är en jag-vet-inte-vad-jag-ska-göra-jag-pallar-inte-dag.

Jag pallar nämligen inte.
Ingenting.
JAg pallar att typ äta choklad och kolla på greys. Men nej, inte ens det, för då blir jag ett fetto som inte har nåt liv och det pallar jag verkligen INTE. 

Och eftersom ingen ändå läser så gör det ingenting om jag gnäller lite till.

Ett.
I don't have eny lovelife.
Jag drömde att jag var Pamela Anderson, och var ihop med Alex Karev i Greys, jag gick runt i en liten vit blus och horpants och han tyckte jag var jättesnygg. Så mycket kärlek har jag i mitt liv ungefär.

I'm not goning enywere.
Liksom, jag menar, inget händer. I denna håla. eller jo, saker händer, men jag orkar liksom inte bry mig, orkar inte ta tag i det. Jag vill bara sova.

Now you think I'm mental ill.
Efer detta inlägg framstår jag ganska deprimerad. Serriöst pratar med sina tekoppar som tio år deppig, det är sorgligt. Men sant.
PUSS MOE

Kommentarer
Postat av: Alex

För det första, ingen bör sträva efter att se ut som pamela anderson. för det andra finns det inget bättre än att tröst äta choklad framför heroes(Inte greys iaf!!)

Aleeex

2007-10-15 @ 21:56:22
Postat av: moe

haha jag håller precis med egetligen.
fast det ska vara greyyys.

2007-10-16 @ 18:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback