Sexxy baby

Hahaha.
Jag läser i nya nummret av Veckorevyn (som bara blivit sämre sedan von Sydow slutade by the way, golk gav henne för lite credd)
Men i alla fall. Jag slår upp en ny sida och där står det med stor text hur man man få det BÄTTRE SEX-REDAN I KVÄLL typ, jag kollar, det är olika tipps. Dom är väldigt nyskapande måst jag säga.

Första tipset är att man ska vara STOLT ÖVER SIN KROPP. Stämmer väl i och för sig, men halååå. Ge mej en bra apparat som kan fixa mig snygg rumpa och magrutor istället.

Andra tipset är, padadadamm....SNYGGA UNDIES. Lite spetts och lite genomskinligt.
Jag för min del tror att mammelucker och sprotbh får the boys more turned on....

Treeedje tipset. Nu är ni nyfikna vaaa...
HÖGKLACKAT.
Becuse every ones dream is to sleep whit a girl in high heels.
Tydligen.

Skiv gärna om era egna tipps här nere! Jag vill höra aaaalllt dirrty ni har!!!! Och sen agerar jag testpanel! Jag looooovar.




Kommentarer
Postat av: mohinder

choklad mouse, jag säger bara choklad mouse.

2007-10-28 @ 15:59:05
Postat av: mohinder

över hella kråppen

2007-10-28 @ 16:07:24
Postat av: silvia bernadotte

våga vara lite galen,prova på rollspel och annat lite kinky,men var inte blyg då blir det bara pinsamt(vet jag av egen erfarenhet.)tiitta på big brother också det är roliygt.

2007-10-28 @ 16:18:44
Postat av: chandler

hajar, hajporr, precis innan, elr kanske en dräkt? sättet de rör sig så smidigt, men samtidigt bestämmt och bittigt och blodigt!bit varandra till vatten skvallpande musik. mitt tipps

2007-10-28 @ 16:23:08
Postat av: Marre

det absolut bästa sättet att få sin katt att gå igång e ju mjukisbyxor, string tajt linne och bete sig inte så liiite blåst och mycket självförtroende! puss!

2007-10-28 @ 16:28:10
Postat av: putte

mäh,palla jävla sexblogg!åhh jävla sammhälle!!!

2007-10-28 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback