facebook

Facebook. I hate it.

det är dumt, irriternade och ångestframkallande.
Jag orkar inte.
Jag vill gå tillbaks till tiden då det var dagens roligaste stund att sitta framför msn och chatta med lisa och alice och skratta tills jag grät.
Jag vill gå tillbaks till tiden då jag serriöst brydde mig vad jag skulle ha på mig på skolstarten och jag trodde att om min klädsel var lyckad där, då skulle hela året bli bra.
Jag vill gå tillbaks till tiden då inte allt kändes så förutsägbart och då livets mening inte verkade vara att hitta nya friends på facebook-


// m


Kommentarer
Postat av: aras

mm face book e lite dumt, facktiskt, de e tråkigt... fattar inte riktigt va man ska göra med det...tinget

2007-09-28 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback