Hej

Hej.
Jag är sjuk i dag.
Det är tråkigt.
Hejdå.





Nej jag bara skojjade, riktigt så tråkig och grå har jag inte blivit än, men jag är på väg att bli. Jag vill inte tjata eller nåt, but right now, lifes sucks.
Jag kollar tillbaks i arkivet på gamla inlägg och jag isnser hur mycket lyckligare jag var förut.
På något sätt känns det som om allt roligt i tilllvaron försvann mellan åttan och nian.
Barnsligheten försvan, barndommen försvann.
Jag är ingen snorunge längre (även om jag är ganska snorig idag), och jag sörjer det.

Jag vill bara hitta något som gör mig glad igen!

Vad som helst liksom,
En människa, ett djur, en sport eller ett teveprogram. En bok som jag inte kan lägga ifrån mig eller en novell jag inte kan sluta skriva på.
Something to keep me going.

Hela mitt liv så har jag varit INNE i saker, som när jag förstod böckernas lockelse och inte kunde sluta läsa, jag tror att jag tillockmed gick upp extra tidigt på mornarna för att hinna läsa lite innan skolan.

The Sims preioden, då jag tillockmed drömde om dom små annimerade gubbarna som gjorde precis vad man sa till dom.

Och Vänner-eran, våren då jag la ut ca. 2000 kronor på vänner boxar, och jag kommer precis ihåg känslan när man satt i sängen, med nåt gott och äta, helst hämtmat, en ny vännerbox att se och det där allt igenom lyckliga kännslan.

Och visst, allt detta jag räknat upp är töntigt och nördigt, I get it. Det är riktigt fjantigt att tycka att The Sims förgyller ens dag och att man hellre stannar hemma för att se en dokumentär om Jennifer Aniston än att parta med sina vänner.
Okey, sure.
But I was so much happier back then.
Jag behöver nåt nytt, nåt nördigt och knäppt och weird som ingen annan fattar och som jag riktigt kan njuta av.
Något som spelar roll.
Något att ägna en liten bit av mitt liv åt.

Godbajs/ moow

Kommentarer
Postat av: aras

seriöst snart våldgästar jag dig med maryland och iskal eko mjölk!!!

2007-09-28 @ 19:51:26
Postat av: alina

vem e aras :S ?

2007-10-22 @ 19:44:41
Postat av: alliebaby

aha hahaha dumma jag.
aras, alltid lika snäll:)

2007-10-22 @ 19:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback