Love is al we need?

Är det verkligen sant, att kärlek är allt vi behöver?
Eller är det egetligen tvärt om, att vi skulle klara oss så mycket bättre utan denna komplexa sak som jämt snurrar runt i våra hjärnor och gör oss helt knäppa?

Skulle vi inte klara oss bättre utan ångest-attacker, knäsvaghet och fjärilar i magen?
Okey, om vi gick miste om det, när vi haft det, klart vi skulle sakna det och vela ha det tillbaks, det är ju så vi fungerar.
Men damn vad jag önskar att jag aldrig hade upptäckt det, för hur mycket enklare skulle livet inte vara då?

Kärlek är problem för mig, och jag har väldigt liten tilltro att det någonsin kommer bli easy.

Jag ska vara en riktig bitter-fitta och säga att jag ärligt talat inte tror att det finns något som kan kallas lycklig kärlek.

Kanske för stunden, ett tag ,en dag eller en månad eller ett år.
Men alla kärlekshistorier slutar olyckligt.
Och lite tur är väl det, hur jävla olidligt lyckliga skulle inte alla vara annars?

// moe whit looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback