Vårmåsten!


Oj oj oj vad jag har kommigt i bloggar-tagen idag känner jag!
Bloggen jar legat som ett litet svart moln över mig i ett par veckor eftersom jag har haft idetorka, men nu forsvann molnet pang poff!

jag läste just igenom lite gamla inlägg, mer precis för ungefär ett år sedan; April 2007 (kolla arkivet här till höger vettja!) Och läste ett inlägg där lisa hade skrivit ned vad hon ville ha för ting just nu, jag fick lust att göra samma sak!


                                             Moas jag-vill-så-gärna-ha-lista vår 08 



  * En balklänning!  (ingen fotsid sak man snubblar på utan en lite kortare, elegantare grejj)

* En svart hängselklänning från HM 

* Vackra gameldagsa satinunderkläder med stora trosor man kan sova (bekvämt) i. 

  * En ny vårväska i någon rolig färg!

Ha det gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: sara

åh åh köpköp den svarta!

2008-04-16 @ 19:13:42
Postat av: alina

gå in på på www.asos.com och titta, jag lovar de har sjukt fina klänningar!!

2008-04-17 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback