Knet

(nej jag har inte stavat fel i rubriken)

Nu började jag lyssna på Kent. Jag scrollade runt i mitt itunes och tyckte ingenting verkade lockande.
Så såg jag Kent och tänkte, varför inte?
Kent är ett band jag nästan aldrig lyssnar på nuförtiden. Det är som jag förknippar det så mycket med sjuan/åttan att jag inte riktigt orkar. Inte för att de åren var hemska, bara dräför att man börjar tänka.
Av alla texter har man minnen, vissa är bättre och vissta sämre. Men minne som minne. Man kan inte låta bli att börja fundera.
Men nu var det skönt, ibland behöver man bara sitta och filosofera lite.
Utan dina andetag är bäst, jag vet inte varför.

puss igen


Kommentarer
Postat av: selina

Jag håller med! annars gillar jag inte alls kent men den låten är härlig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback