klippa och sy

Hejhej. Idag är en sjukdag, eller en ont i munnen dag snarare, drog ut en tand och bedövningen släppte förvånansvärd kort stund efteråt, och det var ingen trevlig överrasking direkt, så jag drog hem för att kurera mig. 

Väl hemma har jag organiserat min garderob lite, eller, försökt. Insett att alla mina kläder är tre år gamla och att jag behöver uppdate it a little.
Men, för att jag inte har någon lust att överkonsumera och matrialisera (haha, trodde ni aldirg skulle komma från mig va...)
Så ska jag klippa, göra om, nyskapa!
Jag ska verkligen ta tag i det här med att sy och sånt, fixa, vara kreativ. Jag är inte direkt händig när det kommer till sånt, men vem behöver det när det är kreativitet som egetligen är det viktiga?
Och kreativitet tycker jag väl ändå att jag har, om än så kortvarig.
Så nu ska jag börja på mitt stora syprojekt och börja klippa i saker!
Jag ska uppdateta på bloggen, med bilder också om jag kan hitta min usb-kabel...

HASTALAVISTA

plingplong
/moe


Kommentarer
Postat av: Magda

GOOD LUCK säger jag bara! vill också göra sånt men jag är för lat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback