cloustrofobica

Okej, jag får klaustrofobi av min hals.
Detta är ytterst läskigt, jag vet inte vad som har hänt, men vad jag vet är att det verkligen känns som om mina luftvägar är helt igentäppta av någonslags..tja, någonting tilltäppande.

Det är liksom i mitt huvud att luften och syret inte når från min näsa och mun till mina lungor, även om jag faktiskt kan andas precis som vanligt.
Jag kommer inte kunna sova inatt, för det ända jag kommer kunna tänka på att detta något i min hals kan svullna ännu mer och boom! så får jag ingen luft.
Och andas bör man annars dör man.
Därför kommer jag få en extremt låång natt.

pussar, eller kramar kanske, ni vill nog inte ha pussar från mig just nu, från mooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback