Uppdate

ar inte varit så väldigt aktiv på sista tiden känner jag . Jag vet inte, det finns olika orsaker till det, skolan, non insperation, ännu mer plugg och en förkylning som gör en väldigt, väldigt trött.
Men jag lovar, ändring! Jag tror jag blivit bloggberoende, faktiskt, det är lite komiskt. I början fick jag kämpa för att hitta något att skriva (haha se bara i arkivet så kan ni se att mina inlägg då till och med var fattiga än vad detta är..)

Dagen har varit najs. Inte så många lektioner, och solen tittade fram! Jag blev så glad, jag blir barnsligt glad av sol.
Berra nr. duex, kommer du ihåg när du sa att din pappa hade sagt att man fick vitaminer av solen. Så vi stod på april-skenet och gapade rakt upp mot himmlen för att vittaminerna skulle komma ner i våra magar haha.

Puss!

//moey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback