det här behöver ni inte läsa för det är strunt men jag har inte något bättre för mig så det får bli som det blev

                                                                          hon där är en ytterst söt och brun tjej, 

jaha ehehe här sitter jag full på brist av energi, det kan va kul ibland men bara om man har någon knaskompis att vra trött med..kl är 3 jag höll på att somna stående när kl var nio, men så kan man ju inte göra, sova alltså.en fysiskomöjlighet. det var en konstig film på tvn sen om en stor sten som skulle bli jordensundergång men killen som också är med i 24 lyckades spränga stenen så att jorden överlevde med en atombomb. hahaha vilket är den sjukaste uppfinignen som nånsin funits. vem kommer på nått sånt, folket bara försvinner utan spår, flyger härsotvärs och sen rengnar det svart och ja...knas. jag måste arbeta och vara ducktig och måla men jag vet inte vad jag ska göra, jag vill inte måla, jag vill sova och äta jordgubbar och smultron och allt sånt. nu är det ljust ute för det är sommar. jag kanske ska gå ut?vad tycks, eller då kanske jag blir mördad av nån morgonjoggare med hjälp av en  vattenflaska och ett svettband. dom är också konstiga, svettbanden. nejmen jag tror facktiskt att jag går ut, muahaha kanske ser ni mig aldrig igen. hoho, så kommer jag ihåg att alla sa när man höll på med de här, svart och vita damen på toaletten i lågstadiet, och så var det alltid nån som sa att det skulle gå hem och göra det men att vi kanske aldrig skulle ses igen och bladbladi. ursäckta att jag förpestar er kära blogg ni kan ta bort det i morgon om inte jag göre först. i morrn ska vi dansa salssa och som förra gågen kommer alla killar, det första de söger innan vi ska dasan, eheheö jag är inte bra på att dansa, jag kan inte, nehe... okej inte jag heller?salsa i morrn, och lisa en viss person sjunger....

ni får ursäkta alla troligen hundra stavfel men jag orkar inte och ser ej vad jag skriver

livet är så orättvist jag bilr aldrig kung/sömnlösa sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback