Jag luktar mig till våren


Jag vet att det ser ut som vår ute. Men synen kan luras! Man ser vad man vill se, i alla fall jag, och jag tolkar varrenda maskros som att nu är det vår! Och så skippar jag jackan när jag går ut och få betala dyrt och heligt i korppsvärme för det.
men nu, mina älsklingar, Så Är Det Vår. Jag sniffar mig till det. Idag satt jag ute i trädgården och fixade naglarna (sådant tråk blir så mycket roligare i solsken...) och då kom den där luktpusten jag längtat efter, vårlukt!

Och jag har suttit hela dagen i skolan och varit små-deppig för vi har så mycket läxor och ingen fritid och det känns som om aldrig sommaren är nära. Men nu är hela jag omvänd! Vårdoften kom och så mitt humör.
Inget mer deppande, gå ut och smell the spring!

image211

Jag förra försommaren i vitan. Fotograf Alayna. Varför jag håller upp min väska som något slags förstapris har jag ingen aning om.

Kommentarer
Postat av: alayna

därför att vi fotade alla nya saker vi hade köpt ju!
jag fotade vaxningsmedlet också.

2008-05-08 @ 18:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback