My SSB


Carrie ( i sex and the city, för de ovetande...) snackar i ett avsnitt om SSB, Secret Single Behaviour, altså lite knäppa saker man gör där man är ensam.
Jag har sen dess upptäckt att jag har två. För det första, så älskar jag att läsa bostadsannonser.
Skitkonstigt, jag vet, jag kan verkligen inte förklara det, men jag vet nästan inget bättre än att en lördagmorgon (för det är då dom riktigt tjocka bostads-billagorna kmr med morgontidningarna) sätta mig med en kopp kaffe, en god toast och läsa om olika bostäder till salu. Jag har gjort det här i flera år, men inte på senare tid har jag insett det knäppa i det...
Sen har jag ett annat också, som kanske ändå är lite mer förståligt. Jag gillar att kompnera ihop riktigt galna klädkombinatioer, ha lager på lager på lager eller att ha hårspännen i sjalen (jag berättade om just den grejjen för lisa en gång, med hårspännerna, hon skrattade elakt) och sen riktigt gå runt i mina konstiga kläder och skratta åt mig själv. Det är roligt.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback