Söndag

Jahapp, så var det redan söndag igen. Shit altså, helgerna svichar iväg, men, man ska inte klaga!
Den här helgen har dessutom varit väldigt lyckad tycker jag, solig, o-pluggig, kvällsmys hos Liz igår och picknickmys i vitan idag. Har nog faktiskt spenderat mina flesta timmar den här helgen på en filt i gräset.
Känns bra! Då jag oftast är en stuguggla, var förut i alla fall.

Veckan blir ganska chill också, har stort SO arbete precis som alla andra nior i b-hagen. Det är sjukt tungt just nu, innan man liksom satt igång. Men jag kom på en sak också, tänk när man är klar!  Vilken jävla prestation man har accomplished då, vad nöjd man kommer känna sig.

Hoppas Sarre laddar upp lite bilder här från Vitan? Skulle vara najs.

Ha det gott!


ps. Lisa:
Ska vi dissa lösen-grejj snart? Känner att vi begränsar oss så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback