valborgsventilation

Hela dagen igår kändes mest som det alltid gör när det handlar om att man ska ha kul, man ska festa så jävla vilt och man ska det och det och det. Det handlar inte om att jag är tråkig eller inte gillar att ha kul, tvärtom. Det handlar om att när det ska förväntas så jävla mycket, då är det inte roligt längre.
Jag går bara runt och blir bitter, stressad och känner litegrann att jag bara vill lägga mig och sova över de här förbannade ska:en. Att roa sig ska vara kravlöst och inte ångestladdat.

Så valborg kan mest gå och gömma sig, och så kan vi få kalasa närhelst vi vill.

Kommentarer
Postat av: Henkee

kolla min blogg och ge förslag på hur jag ska klippa mig :)

Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-01 @ 10:44:09
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Melinda

Hej på dig! Riktigt fin blogg du har! Jag har precis gjort om min design, ta gärna en titt och säg vad du tycker. För mycket av något, för lite? Ha en fortsatt bra dag! :)

2008-05-01 @ 10:48:07
URL: http://pindilusen.blogg.se
Postat av: sara

haha, palla alla "komochtittapåminblogg,haenbradag"komentarer väldigt otaktiskt.men iaf, jo plus att vädret alltid är fult på valborgskvällarna. hela dan är det fint och nu också...

2008-05-01 @ 12:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback