London calling

Bara insåg helt plötsligt att jag verkligen vill åka till London igen. Sist jag var där var jag lite för liten för att riktigt uppskatta staden tror jag- allt var stor och smutsigt och uttröttande tyckte jag då. Sen dess har jag väl inte varit så jättesugen på att åka dit, utan hellre till nya platser. Men nu känner jag att jag är redo att ge staden en andra chans!

Att jag inte har någon ekonomi alls just nu kan vi ju faktiskt strunta i en liten stund. Man behöver väl inte altid vara realist?
Jag tänker mig shoppning, shopping, och lite mera shopping. Och lite klubbing också kanske.






Update: kollade på pricerunner bara för skojjs skull vad ett en biljett dit och retur skulle kosta i juni, precis när skolan slutar. Dom ligger på 1500 just nu...men sånt ändras ju såklart hela tiden. Men i alla fall...


Kommentarer
Postat av: saara

ja! jaag vill åka, får jag följa med? jag vill jättejätte gärna följamed, för då kan jag träffa min chester, haha gud vad längesen han var på tal...

2008-11-26 @ 21:12:34
Postat av: moaaa

klart du fååår! jaaa chester är där och väntar på dig, I promise. serriöst, i sommar!

2008-11-27 @ 18:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback