Dagboksblogg from moey

Jahapp, nu trodde jag att vi skulle börja på måndag, jag är en sån virrpanna. Men jag börjar frånåme idag då istället :)

Idag vaknade jag vid tiotiden och kände mig sjuk. Jag fick någon konstig feber-släng igår kväll och fick massa feber och sprängande huvuvärk, och idag när jag vaknade var det altså inte borta. Gick upp ändå, drack en massa juice och kände mig lite piggare.
Förmiddagen har gått åt till att kurera mig (en massa gröt och te och förkylningsmedicin), och har även hunnit plugga lite. Har både jobbigt stort matteprov och en engelska/samhälls/historia redovisning nästa vecka, så det gäller att ligga i!
Dock blev väl pluggandet mer av det fajsbookaktiga typen. Önskar jag aldrig hade upptäckt den sidan. Vilken beroende det skapar!

Ska snart börja göra iordning mig os.v. Vid halv fem ska jag in till StorStaden och träffa lite människor, vi tänkte äta middag på nåt, för hoppningsvis billigt, place och sen ska vi faktiskt på teater! Haha det här liknar ju mamma 45+ blogg känner jag. Men men, jag har väl alltid varit lill-gammal.
Vi ska se något som heter "personakt" med Kristian Luuk (fick fribiljetter) blir nog roligt tror jag.
Återkommer med reccention och sånt.
Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback