the absolutely true diary of lisa

Ju mer som händer, desto mindre har man tid att skriva om det.

Mitt rum ser ut som ett rent helvete för att det enda jag hinner/orkar är att gå upp på morgonen, riva ut halva garderoben utan att lägga in kläderna igen, klä på mig min pappas kläder för att alla mina egna är så fula, gå till skolan, träna och komma hem och vara så slut att det enda jag orkar göra är att äta. Och nu kan jag inte det så bra längre heller, för tänk i dag FICK JAG TANDSTÄLLNING. Så nu vet ni det och behöver inte göra så big deal av det! Jag satsar på att försöka tycka att jag är en sån där som är charmig i tandställning! Och så tillät jag mig själv att tröstshoppa (substitut till att tröstäta - vilket inte funkar längre) en randig t-shirt på Myrorna och ett rouge på Make up Store.

I går tävlade jag i Truppligan Fristående, som ledde till en mycket oväntad Bronsmedalj. Uppträdandet gick inte pangbra, så halva laget drog hem när vi var klara. Sen gick det upp för oss att det bara var två lag som slog vår poäng. Alltså brons. Och det tackar man väl inte nej till, en helt vanlig onsdagkväll!

Jag är för trött för att gå och lägga mig, så jag bloggar i stället. Hööhööö
ähh fan nu får jag ta mig i kraget. puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback