The diary blog a la moi

Hejsan svejsan dagboksbloggen! Eller snarare lisa, är det nån annan som läser?

idag har väl varit en helt okej dag. Var dock sjukt trött, har insett att jag inte kan somna på söndagskvällarna, vet inte varför...
Hade case (haha som att nån vet vad det är) på förmiddan, var chill. Åt sedan typ sju mandariner eftersom jag var så hungrig, sjukt gott!
På eftermiddagen hade jag först matte och sedan gympa. Hade världens chillaste lektion då, först lite kostlära (typ att kolhydrater fins i pasta...nothing new)  och sen var det avslappning och massage. Somnade då.
Gick hem, sov lite till. Lagade supergod wok till middag med massa currypasta i, som det ska vara!
Räknade mera matte och sen kollade jag på teve.
Herregud vad tråkigt detta inlägg blev.
vi kör en liten dagens då, som avslut.

Dagens...

...bästa: alla goa mandariner. och alla goa människor. och att det är inte så värst ansträngande i skolan i alla fall.
...sämsta: att jag inte har några kläder att ta på mig. idag hade jag en t-shirt jag brukar sova i iskolan. inte bra.
...cravings: avocadomacka. hade ingen avocado hemma imorse, blev därför lite besatt av det under dagen. bara för att jag hade planerat att äta det till frukost liksom. Men nu finns det! Tjhiihooo.

puss och snusk <3


Kommentarer
Postat av: sara

HAh, jag läser minnsan,även fast det var ett tag sen, men fick också sådär. jag låg lix och planerade att äta mannagrynsgröt för det var så längesen jag åt det att jag inte kommer ihåg hr det smakar, och så finns det inte, heh.. kul för er att veta...ja ska nog gå och köpa nu..puss

2008-10-21 @ 08:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback