tiiiisdag genom lisas ögon

Ännu en grå dag i detta jävliga sverige.
Men i morse sprang jag av en slump på självaste Berra 2 på tuben och det är ju alltid trevligt. När jag kom till skolan hade jag glömt min skåpnyckel hemma - osmidigt men ä vad gör det om hundra år. Vi hade en Franskalektion och fick tillbaka provet som gick finfint även fast jag hade typ sjuttioåtta fel. Och så träffade jag min bild-lärare Micke iklädd fullfjädrad hajk-mundering och frågade honom om vi inte skulle ha bild med honom i dag. Då blev han lite stressad och ba vaa Har ni bild i dag? Han skulle tydligen ut i skogen med treorna. Det här schemasystemet vi har på Globala är rätt struligt ibland...
Alltså slutade vi för dagen klockan 9.50.

Som sagt. Vi får inte så mycket gjort för tillfället...
Jag kirrade lite grejer till min utklädnad för kvällens event - INSPARKSFEST! Hoppas för allt i världen att det blir kul! Själv ska jag gå dit klädd som Polly-påse, då temat för kvällen är bokstaven P.

På vägen hem köpte jag gott (och dyrt) kaffe på Bönor&Blad. Because I'm worth it.

Ses sen kära vänner (vän? jag tror det bara är två pers som läser här, jag och moey haha!)

Kommentarer
Postat av: moaa

åååaaa har var insparksfesten?

2008-10-22 @ 11:28:32
Postat av: Slim.

och jag läser den ;)

den avr kuuuuuul, och jag är alltför hyper för att ha bara sovit 4 timmar :S?

2008-10-22 @ 12:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback