böckerrrr

Mitt bokläsarintresse börjar återvända. Det går i perioder. Ibland spyr jag på böcker och tycker det är sjukt trist att sitta med näsan i en bok. Men nu är det precis tvärtom!
Plus att jag tycker läsning lite hör sommarn till. En varm solig dag, en cocacola bredvid sig och en riktigt bra bok i handen, inte alls dåligt!

Här är några books jag borde läsa i vår

- Jack, Tack för tippset lisa!

- Revolutionary road, har fått för mig att jag ska läsa boken innan jag ser filmen

- Flyga drake, måste ge den en andra chans eftersom alla säger att det är så helvetiskt bra.

-Joyce Carol Oats dagböcker som ges ut i dagarna, eftersom jag tycker hon är typ bästa författaren ever kan ju hennes privata dagböcker inte direkt vara dåliga.

xoxoxoxo


Kommentarer
Postat av: alina

vaa, har hon gett ut dagböcker?? coolt. vill jag också läsa. jag läser iof woody allens egna "memoarer" just nu. Måste säga att mannen är rubbad.

2009-05-02 @ 21:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback