helgen


Godkväll bloggen!

Nu är det söndagkväll och jag sitter här framför datorn som vanligt. 

Helgen har varit himla skön faktiskt, har inte öppnat någon skolbok alls sen i fre..nej till och med sen i torsdags kväll tror jag allt! Känns som om jag för första gången på länge har hunnit med lite under helgen, en härlig känsla!

Igår på alla hjärtans dag hann jag både träffa mina älskade vänner på dagen och sedan bio med pöjken på kvällen. Haha jag kan säga att om jag hade varit singel på den bion hade jag blivit ganska så pissed, Par Par Par överallt. Många dessutom hållandes i röd ros med plasthölje från hötorget, gissar att de kostat sisådär fem kronor hoho. Nejmen nu ska jag inte vara elak. Vi såg i alla fall The courius case of Benjamin Button och det var så himla bra! Jag som annars inte är någon film-snyftare blev till och med tårögd och allt. 

Idag har jag gjort mer nyttiga saker, både träning och lite städning har jag allt hunnit med. Och nu är vilotiden slut och sen är det ju upp helvetes-tidigt imorgon igen. Men, Fem Dar Kvar! Sen är jag ledig i elva dagar, sug på den ni!

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback