vårbegär

Idag när jag gick hem från skolan vid fyratiden var det fortfarande blå himmel och dagsljust ute. Det har det säkert varit ett tag men vad härligt det kändes, som att jag fick lite vår-hopp sådär.
Jag och Caroline gick åt skattade åt att för fyra månader sen gick vi och njöt för att det var mörkt och mysigt när vi slutade skolan, och nu är det precis tvärt om, aldrig att jag vill ha tillbaka detta deprimerande mörker!

Och när våren nalkas kommer ju också alla vårbegär.
- Fika utomhus en solig och såklart ganska kall dag
- Återupptäcka hur underbart det är att gå i sneakers istället för vinterstövlar
- Byta ut den varma chokladen mot cafe cooler från sleven
- KLÄDER! Underbara nya vårkläder som får mig att känna sig helvetiskt mkt snyggare än vad jag gör just nu.


Puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback