rubrik-panik

Förlåt mitt frånhälle de senaste dagorna, ja kanske till och med veckorna jag vet inte riktigt.

Den årliga stora januariångesten har kommigt, är det inte lustigt hur den gör det år efter år? Så jag väljer helt enkelt att blunda och sova. Det är skönast så. Senaste veckan har jag läst konstant och varit vaken alldeles för länge på nätterna och varit helt sömnig och sett allt som genom ett nyckelhål på dagarna.

Men nu känner jag att det hela lättar. Det är snart (nästan) helg och sen är det bara en vecka kvar av denna förjävliga månad! Februari är så himla mycket trevligare tycker jag, alla hjärtansdag först i början och sen avslutas hela månaden med ett lov. Helt perfa!

Idag lyssnar jag på Paramore, som kanske är lite väl fjortisrockigt men skönt också. Och yay till mig som har sovmorgon imorrn.

Pussipussi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback