Yes man



Var och såg den här filmen igår med L, riktigt bra faktiskt! Jag är i vanliga fall inget JIm Carrey- fan utan tycker han är ganska töntig och enkelspårig (som i the cable guy t.e.x om ni nu sett den).
Men jag blev positivt överraskad! Filmen var riktigt rolig det var skönt att se en helt kravlös kommedi, lagom fredagsunderhållning liksom, och det är ju dessutom alltid lika mysigt att gå på bio faktiskt.

Idag så har jag verkligen inte åstakommit någonting, väldigt skönt. Lördagar är min absoluta favoritdag, inga krav och måsten. Tror jag ska fortsätta läsa "twilight" ( även om jag har sett filmen och ju redan vet hur den slutar).

Ha en fin helg allihoppa ♥

Kommentarer
Postat av: selina

Jag sa juh att den var bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback