summer slipps away

Sommaren går snabbt! Har inte bloggat på fasligt länge men det beror faktiskt inte på min egen lathet (som det så ofta gör) utan på att min dator saknat elsladd ett längre tag. Men nu har jag en ny! Hejdundratjihoo vad bra. 

Sommaren hittills har varit extremt lat och lagomt långsam. Har varit en sväng nere i Blekinge, och lyckades faktiskt pricka in den supersoliga veckan denna sommar också. Sedan har jag bara gått  hemma och dragit och varit lagom oscosial med omvärlden.

Nu är det Dalarna en vecka med stora härliga släkten som gäller, sen tror jag schemat ser ut ungefär såhär;

* kort liten skärgårdsvisit med madre (tror jag)
* ENGLAND HERE I COME 5/8
* ITALY HERE I COME 12/8
* Coldplay på stadion med Lsklingen som avslut på sommaren 09 22/8

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback