nöjd nöjd, mannen här är nöjd

Haha kommer ni ihåg den sången?

Jag är precis som mannen i sången riktigt, riktigt nöjd. Nu börjar sommarkänslan infinna sig på riktigt och jag tänkte ge en liten uppdaterning av mitt liv.

Idag på midsommarafton har jag faktiskt inte gjort mycket alls. Ätit mysig midsommarluch med mamma och sedan ska L komma och vi ska väl också fira lite antar jag. Tycker inte den här traditionen är så viktig, när man blir så stor att man ine längre tycker groddans är roligt längre finns det iksom inte så mycket att göra... förutom att dricka nubbe då
(Och det gör man ju inte!!).

På tisdag åker jag till Ls landställe i Blekinge och jag ber till alla gudar jag känner till att det blir sol! Förra året var det liskom 30 plus hela veckan, kanske man inte kan hoppas på i år men 20 grader ska vi väl få i alla fall. Senare i juli blir det nog dalarna, och sen är det snart agusti och då drar jag och  brudsen till ENGLAND! Ska bli så helvetiskt roligt faktiskt.

Ska försöka ta lite bilder också nu, vet att blogg-inläggen blir tråkiga annars. 

puss och glad midsommar på er!



vår trädgård förra sommaren  (i år har typ ingenting slagit ut än...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback