mobilhaveri

Så min mobil har lagt av. Okej, den lever fortfarande, men laddar ur på en sekund och när det ringer går det inte att svara. Så nej, min mobil är död. Har just nu min pappas gamla men då den liksom har NOLL funktioner och bara är jobbig då behöver jag en NY. 

Känner att det börjar bli riktigt mycket saker jag behöver till sommaren...
- Ny mobil
- Bra digitalkamera
- Respengar
- Snygga nya kläder. Rensade ur garderoben igår och kasserade allt jag inte vill ha på mig längre. Nu gapar hyllorna tomma.

Och hur ska man få pengar till allt detta då? Jag har alternativa svar. Ett: jag får ett jävligt bra betalt sommarjobb. Två; någon rik jävel fattar tycke för mig, dör och efterlämnar några mille och en sparfond eller en fet aktieportfölj.

Känner att jag behöver en reservplan.

PUSS

Kommentarer
Postat av: alinaa

jag hoppas för guds skull att du hade tänkt ge de kläderna till mig?

2009-05-19 @ 17:29:03
Postat av: moa

haha ja dom står i kassar på mitt golv, det är bara att komma och plocka!!

2009-05-21 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback