pollen, plugg och annat roligt.

Fucking skit jag har fått pollenallergi! Ögonen svider, halsen kliar och jag nyser en gång var femte sekund (vilket alla i min nära omgivning också kan intyga)! Liksom tack gud, nu ska man inte ens kunna njuta av våren längre...

Aja, har i alla fall skrivit klart en av två mastodontuppsattser jag har tills på måndag. Nu har jag bara engelskan kvar, ska skriva en uppsatts om tre saker jag irriterar mig på. Kanske jag ska ta pollen som en haha?


Ikväll är det schlagern och jag ska för en gångs skull inte låtsas att jag inte ska kolla och sen gör jag det i alla fall. Här ska kollas, debateras, poängsättas och kanske till och med röstas! Och dansas, såklart.

Puss och Hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback