med risk för att verka överhurtig

men det är så jävla grymt att springa.
Tack vare dagens mysiga tur förbi skogskyrkogården har jag
-blivit av med mitt överdrivna mätthet från Moeys födelsedagsbrunch (som för övrigt var helt fantastisk och jag kräver ett blogginlägg om detta!!!!)
-fått klart mitt utkast till analysen
-pluggat till historieprovet i morgon
-helt enkelt lyckats fokusera (kanske beror lite på det bristande trådlösa nätverket också haha?)
och nej jag skriver inte detta för att berätta för alla om hur duktig jag är (okej då litegranna då jag vill gärna ha pyttelite beröm också), utan helt enkelt för att ge ett grymt tips, alla kategorier:
RUN FORREST, RUN!

Kommentarer
Postat av: mandur

bäääst lisann

2009-11-02 @ 14:57:09
Postat av: slim

sketbra jao

2009-11-03 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback